sâmbătă, 19 martie 2011

Supă din legume


Ingrediente folosite acum de mine:
o ceapă, o jumătate fir de praz, un morcov mai mare, o rădăcină pătrunjel, doi dovlecei, un ardei gras, cam un sfert dintr-un broccoli, tăieţei, ¼ dintr-o cutie cu roşii în bulon, o lingură seminţe chimen, delikat, verdeaţă.
Am pus toate legumele spălate, curăţate (mai puţin broccoli) la fiert, în apă fierbinte.Am adăugat o lingură de seminţe chimen şi delikat după gust. Am lăsat la fiert 10 minute, apoi am adăugat broccoli (dacă-l puneam de la început, se sfărâma; fierbe foarte repede), roşiile şi tăieţeii. Le-am mai lăsat să fiarbă 4, max 5 minute, am oprit focul , am pus verdeaţă şi... gata! La masă!
Se poate acri, după gust, cu puţină lămâie. Poţi diversifica legumele, în funcţie de ce îţi place şi de ce ai în casă....(de exemplu, o gulie ar fi fost super, dar n'a fost în casă.....) Dacă vrei, poţi să faci şi nişte crutoane...

Niciun comentariu: