vineri, 25 martie 2011

Crap la cuptor

Ingrediente:
crap, legume (ceapa, praz, morcov, dovlecel, mazare), un pahar vin, o lingura capere, masline, ghimbir, condimente pentru peste, 3 catei usturi, dafin si piper, verdeata (leurda, din care am folosit si pt ornat farfuria), 1/4 cutie rosii in bulion.

Asa arata si nu-i deloc greu de preparat....gat despre gust, n-am ce spune! Apreciaza tu dupa ce-l incerci... :)



















Aseara am curatat pestele si l-am lasat pana astazi in frigider, in compania unui gros strat de condimente (speciale pentru peste) si zeama de lamaie. Astazi l-am dat prin faina si l-am prajit putin.
I-am pregatit apoi un pat din legume, o lingura capere, masline (cateva negre si cateva verzi, umplute cu gogosar), am ras putin ghimbir, am pus condimente din plin, vinul si rosiile si apoi l-am dat la cuptor pentru 20 minute. Dupa ce s-a rumenit si am oprit focul, am presarat  frunze de leurda tocate marunt; este o planta minunata, cu pregnant gust de usturoi).







































Niciun comentariu: