sâmbătă, 6 august 2011

Salata din morun afumat


Uite o salata delicioasa, pregatita in cinstea sarbatorii de astazi: Shimbarea la fata..:)
Ingrediente:  pestele afumat ( eu am folosit morun ), sase carofi fierti, o ceapa rosie, putin ulei din  samburi de struguri, mustar, piper macinat, o lamaie, patrunjel verde, cateva masline.
















Mai intai am inlaturat pielea de pe aceasta biata vietate, chinuita cu sange rece de catre cel care a afumat-o. Cu inlaturatul oaselor nu a fost o problema, caci nu are.Ufff....ce bine!!
Am curatat si taiat cubulete cei sase cartofi fierti in coaja, raciti bine.Ceapa am taiat-o, cu lacrimi in ochi, sub forma de solzisori.
Din mustar , ulei si zeama de lamaie, am pregatit o maioneza. Nimic mai simplu....prin mestecare in sens unic.
Am pus toate ingredientele intr-un vas adanc, le-am amestecat cu blandete, ca sa-si pastreze pe cat posibil forma, iar rezultatul este asta:     





Niciun comentariu: