duminică, 10 aprilie 2011

Gulii umplute cu legume

Ingrediente:
o gulie, o jumatate de dovlecel, un morcov, o ceapa mica, o jumatate de ardei gras rosu, condimente. 
Din lipsa de inspiratie, astazi am luat o gulie mai mare, am curatat-o discret de coaja, am sectionat-o, am inlaturat mijlocul cu o lingurita (fara sa-l arunc, evident!) si am pus-o la fiert,pentru 6-7 minute, in apa fierbinte, cu putin delikat.
Separat am inabusit cateva minute, in putin ulei, legumele rase ( argeiul gras l-am tocat marunt), iar dupa ce s-au racit , am pus un ou crud, cateva frunze de leurda tocate marunt si condimente . Am umplut jumatatile de gulie, am presarat condimente si putin ulei, si le-am bagat la cuptor 15 minute. Cand au fost gata, am ras deasupra putina telemea de bivolita ( este foarte buna; putin grasa, si nu prea sarata).
Uite ce a iesit! Un deliciu....
















Asta era inainte de a le pune la cuptor:
















Asta dupa:

Niciun comentariu: