duminică, 27 noiembrie 2011

Un desert din biscuiti


Am zdrobit bine, bine 500grame biscuiti simpli peste care am turnat un sirop fierbinte facut din apa, zahar si coniac. Am pus niste coaja de portocala confiata in casa, zahar vanilat, nuca macinata, stafide si niste gem de gutui, cu mai mult sirop. ( cantitatle le-am apreciat din ochi, fara sa masor ceva....).Am amestecat totul bine, bine si le-am dat pauza pentru ca sa pot amesteca intre timp un pachet de margarina cu vreo 3-4 linguri de cacao. Inca un amestec de compozitii, si dupa o alta scurta pauza, am modelat rezultanta dupa bunul plac: ba sub forma batoanelor care sunt si in magazin, ba sub forma de bilute, si am facut si niste "cartofi"...Deaspra este nuca de cocos.
Te-ai prins.... desertul meu  poate fi mancat si de cei care tin Postul...

Niciun comentariu: