joi, 25 august 2011

Supa crema din legume

Incearca sa faci supa asta si nu-ti va parea rau...Iti trebuie doar atat:
3 dovlecei, doi cartofi, o ceapa, doi morcovi, un ardei gras, o radacina de telina ( daca vrei si alte albituri, dar eu nu am pus, ca nu am avut in casa)si facultativ, boabe de porumb ( am pus porumb obisnuit, din cel pe care acum imi place sa-l mananc fiert...), foarte putin bors, verdeturi ( oregano si busuioc) si un strop de ulei din samburi de struguri, pus cand este gata.
Astea sunt legumele de care-ti spuneam, pe care, dupa ce le-am curatat, le-am pus 10 minute la fiert ( in apa fierbinte, cu putina sare).















Apoi le-am mixat in blender, am diluat pasta obtinuta cu putin bors si cu o mica parte din zeama in care au fiert, am pus oregano si busuioc, le-am mai dat in 2-3 clocote; la final am pus, ca la o salata, putin ulei din samburi de struguri. Am presarat cateva frunze de telina tocate si iata ce a iesit...

Daca vrei, poti face cateva crutoane....este un deliciu...si se face rapid.....
Pofta buna!    :)

Niciun comentariu: