joi, 11 noiembrie 2010

Brocoli cu smantana


Tot brocoli....dar gratinat! 
Ingrediente: un brocoli, 2 oua, 150 gr. smantana, 200 gr cascaval, sare, condimente (mai ales piper, dar nici salvia uscata nu-i de aruncat!!!) 
L-am desfacut in buchetele, l-am spalat, l-am fiert cateva minute in apa cu sare, l-am pus apoi in apa rece ( trebuie sa ramana verde!) si apoi l-am pus intr-o strecuratoare, sa se securga bine de apa.
Dupa care am asezat buchetelele intr-un vas de jena, tapetat cu unt. Nu uita de sare si condimente ( in primul rand piper)!!!














Am ras cascaval ...















Am batut doua oua; le-am  amestecat apoi bine, bine cu 150 gr smantana, compozitia obtinuta turnand-o  peste brocoli din vas:














Si apoi am dat vasul la cuptorul incins, unde a stat pana cand s-a rumenit:
Asa-i ca i-ai simtit deja aroma? Este delicios....Incearca-l... 
Pofta buna!

Niciun comentariu: