joi, 22 septembrie 2011

Tocanita de ciuperci

Am facut astazi o delicioasa  tocanita din ciuperci ( cu mamaliguta!!!)...
Am folosit  500 gr ciuperci proaspete, o ceapa rosie, un ardei tot rosu,  5-6 catei usturoi, ulei, 2 linguri de faina, condimente, verdeata.
Am pus ciupercile, dupa ce le-am curatat sub jet de apa, intr-un vas in care era putin ulei incins si le-am lasat sa fiarba incet, acoperite cu un capac, pana cand s-a dus toata apa ce si-au lasat-o. Apoi am pus ceapa tocata si ardeiul,  tocat si el si piper macinat. Le-am lasat sa fiarba vreo 3 minute. Intre timp am dizolvat faina cu un pahar de apa, am pus putin delikat si am turnat compozitia asta peste ciuperci. Am adaugat putin cimbru si am lasat la fiert, la foc mic, 10 minute, dupa care am  oprit focul si pus usturoiul pisat cu un praf de sare si patrunjel verde. Am lasat-o acoperita cu un capac vreo 5 minute, ca sa se intrepatrunda bine aromele. In paralel cu toate astea, s-a facut o minune de mamaliguta...:)







Niciun comentariu: